Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Μου ζήτησε να τον φτυνω στο σεξ!-μπας και είναι βρωμύλος και έχει να κάνει μπάνιο από την γέννηση του?

Μου ζήτησε να τον φτυνω στο σεξ!
Mου ζητησε να τον φτυσω στα γεννητικα του οργανα. Μου φανηκε πολυ περιεργο. Μηπως θελει ν μου δειξει κατι με αυτο;

Ειμαι σε απόγνωση! Εχω μια σχεση μπερδεμενη γιατι οταν γνωρισα τ αγορι μου ηταν αραβωνιασμένος και το γνωριζα απο την αρχη! Ομως ηρθαμε πολυ κοντα και δεν μπορω να ξεκολλήσω, και δν ξερω και αυτος τι σκοπο εχει! Δεν τον πιεζω γιατι βλεπω οτι και αυτος ζοριζεται αλλα συνεχεια μου λεει οτι με εχει ερωτευτει και δεν ξερει να κανει! Δεν πιστευω οτι ειναι μαζι μου μονο για το σεξ γιατι αισθανομαι οτι ολα αυτα που μου λεει ειναι αληθεια. Συνεβη ομως κατι που με ταραξε. Κατα την διαρκεια του σεξ μου ζητησε να τον φτυσω στα γεννητικα του οργανα και αφου εγω εκανα μια μικρη προσπαθεια χωρις το αποτελεσμα που ηθελε μου εδειξε τι ηθελε φτυνοντας με στο στομα! Μου φανηκε πολυ περιεργο. Μηπως θελει ν μου δειξει κατι με αυτο; Μηπως θελει να πεσω στα ματια του ή το αντιθετο; Θεια Λουκια τι νομιζεις οτι δειχνει αυτο; Μηπως με διωχνει με αυτο τον τροπο; Θελει να τιν μισησω; δεν μπορω να καταλαβω! Περιμένω την αποψη σου πως θα μπορουσα να χειριστω την ολη κατασταση. Παντως στους εξι μηνες πρωτη φορα συνεβη αυτο , θυμιζοντας σου οτι ειναι ζορισμένος απο ολα αυτα τωρα τελευταια, και δεν ξερω... Μηπως να απομακρυνθω απο κοντα του για να παρει μια αποφαση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου