Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ: Δείτε τη στιγμή της αποφυλάκισης του Λάκη Γαβαλά

ΒΙΝΤΕΟ: Δείτε τη στιγμή της αποφυλάκισης του Λάκη Γαβαλά
Φορώντας μια μπλούζα με τυπωμένο ένα λογοπαίγνιο επάνω της έστειλε σε όλους το μήνυμα: «Επιτέλους, ελεύθερος»

Ντυμένος με την τελευταία λέξη της μόδας βγήκε από τη φυλακή ο Λάκης Γαβαλάς. Όπως πάντα, έτσι και αυτή τη φορά ο γνωστός σχεδιαστής επέλεξε μια εκκεντρική εμφάνιση με… κεντρικό θέμα, φυσικά την αποφυλάκισή του. Φορώντας μια μπλούζα με τυπωμένο ένα λογοπαίγνιο επάνω της ο Λάκης Γαβαλάς έστειλε σε όλους το μήνυμα: «Επιτέλους, ελεύθερος».
Συγκεκριμένα, η μπλούζα του μόδιστρου στο μπροστινό μέρος έγραφε FREE DA και από πίσω ΚALLO. Έτσι, δημιουργείται ένα λογοπαίγνιο με την ελευθερία που χαίρει έπειτα από 14 μήνες μέσα στη φυλακή σε συνδυασμό με το όνομα της Μεξικάνας ζωγράφου Frida Kahlo.
«Είναι δώρο Θεού να ζούμε, να προχωράμε και να αποδείξουμε ότι τα πάντα στη ζωή δεν είναι ούτε τιμωρία, ούτε και μεγάλη ευτυχία. Είναι κάτι το ενδιάμεσο. Από την άλλη μεριά ο Παναγούλης, όταν βγήκε τότε από την άδικη φυλακή είπε ότι “Τώρα μπαίνω σε μια μεγάλη φυλακή”, πιστεύω ισχύει το ίδιο και για μένα και θα το διαλαλώ!» δήλωσε στις κάμερες ο Λάκης Γαβαλάς.
Σε ερώτηση για το τι θα ήθελε να αφήσει πίσω του, σύμφωνα με το Star.gr, ο γνωστός σχεδιαστής είπε: «Αισθάνθηκα άσχημα με κάποιους ανθρώπους που είναι μέσα άδικα. Άλλοι βέβαια μπορεί να είναι δίκαια. Εγώ παίρνω το ανθρώπινο στοιχείο. Είμαι πάρα πολύ συγκλονισμένος και συγκινημένος. Έχω χάσει 14 μήνες από την δημιουργικότητα που έχω μέσα μου και πιστεύω να τους ανακτήσω».
Όσον αφορά δε στα άμεσα σχέδια του ο ίδιος αποκάλυψε πως «Δεν έχω κάνει κανένα σχέδιο προς το παρόν. Θέλω απλώς να αδειάσω εντελώς, να γίνω ξανά σαν μολύβι και όταν θα είμαι μολύβι θα δω πού θα δέσω, πού θα ρίξω το δόλωμά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου