Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Πολύδωρας: Δεν φεύγω από τη ΝΔ, δεν φτιάχνω νέο κόμμα, δεν είμαι σαν αυτούς, δεν τους μοιάζω


polidoras-viron-2-660_0.jpg

Ο Βύρων Πολύδωρας, ο πρώην πρόεδρος της Βουλής και ιστορικό στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας χτυπά και πάλι επιμένοντας στο ακέραιο στις απόψεις του που τον έχουν φέρει το τελευταίο χρονικό διάστημα να… φλερτάρει με τη διαγραφή.

Μιλώντας στο ιστότοπο athenspress ο κ. Πολύδωρας αναφέρει ότι δεν προτίθεται να αποχωρήσει οικειοθελώς από τη Νέα Δημοκρατία και να φτιάξει κόμμα, όπως ορισμένοι διαδίδουν: «ΟΧΙ. Γιατί δεν τους μοιάζω. Δεν είμαι σαν αυτούς. Είμαι από άλλη γενιά και άλλη καταγωγή και άλλη εκκλησία.», απαντάει χαρακτηριστικά.
Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής σημειώνει ότι στήριζε και στηρίζει πάντα την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας αν και σημειώνει με νόημα αναφερόμενος στον κ. Σαμαρά: «Δεν θέλω να κρίνω τον πρωθυπουργό. Νομίζω τον στηρίζω (την κυβέρνηση) με την ψήφο μου. Έστω κι αν υποφέρω, γιατί δεν πιστεύω στη λύση ανάγκης κατ” εξακολούθησιν.»
Ακολουθούν ορισμένες χαρακτηριστικές απαντήσεις του κ. Πολύδωρα:
Τι εννοείτε όταν λέτε ότι μία διαγραφή από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας θα σας ελευθέρωνε; Νιώθετε πιεσμένος το τελευταίο διάστημα;
Το ενδεχόμενο της διαγραφής με απασχόλησε πολλές φορές γιατί δεν είναι η μοναδική φορά που βάλλομαι εκ των έσω. Δεν την επιδίωξα ποτέ. Κήδομαι μιας έννοιας. Της αξιοπρέπειάς μου. Το ξέρουν οι εχθροί μου και με χτυπάνε εκεί ακριβώς.
Θέλω να επισημάνω πως ως μέλος της ΝΔ έχω σχηματίσει μια σοβαρή εξίσωση. Το ένα μέρος της εξίσωσης είναι η ιστορία της ΝΔ και η σχέση μου με αυτή, κάτι το οποίο με εκφράζει. Άλλωστε διαλεκτικά ήταν και των προγόνων μου το κόμμα. Δεύτερον, δεν έχω ξοδέψει τον καιρό μου με αφιξαναχωρήσεις. Είναι ο βιότοπός μου! Εγώ να φύγω από το κόμμα μου; Εγώ να φτιάξω κόμμα; Απάντηση ΟΧΙ. Γιατί δεν τους μοιάζω. Δεν είμαι σαν αυτούς. Είμαι από άλλη γενιά και άλλη καταγωγή και άλλη εκκλησία. Θέλω απλώς να έχω μια ελευθερία γνώμης. Αν το «καθεστώς» του κόμματός μου δεν το θέλει, εγώ δεν θα αλλάξω τη γνώμη μου. Θα το δυσαρεστήσω. Θα κρατήσω την ελευθερία γνώμης, που είναι μετά ιστορικών κομματικών αποδείξεων και μεθ” όρκον αφιερωμένη στον λαό και στο έθνος. Και όχι στην «καριέρα» των μελών της παρέας.
Ποια είναι η σχέση σας με την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας;
Πάντα στήριζα και στηρίζω την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Και στα τριάντα δύο χρόνια της πολιτικής κοινοβουλευτικής μου πορείας. Όμως εγώ δεν ήμουν και δεν είμαι «άνθρωπος κασέτα». Έχω δική μου αναλυτική σκέψη και έκφραση. Άλλωστε έχω υπάρξει με επτά αρχηγούς. Δεν ήμουν «άνθρωπος κασέτα» σε κανέναν από αυτούς. Σέβομαι τους πάντες – και τον κ. Σαμαρά – όμως δεν έχω δει στο όνειρό μου, να έχω ένα όραμα να επαναλαμβάνω, να παπαγαλίζω και να γίνομαι το γραμμόφωνο του αρχηγού.
Ποια είναι η άποψή σας για τον αρχηγό του κόμματός σας Αντώνη Σαμαρά;
Δεν θέλω να κρίνω τον πρωθυπουργό. Νομίζω τον στηρίζω (την κυβέρνηση) με την ψήφο μου. Έστω κι αν υποφέρω, γιατί δεν πιστεύω στη λύση ανάγκης κατ” εξακολούθησιν.
Τι σημαίνει για εσάς η «Νέα Ελλάδα;»
Ως μία ιδέα, ένα βασικό σύνθημα στο Συνέδριο της ΝΔ είναι κάτι θετικό και αποδεκτό. Παρόλα αυτά, πρέπει να θυμόμαστε από πού προερχόμεθα, τι υπηρετούμε και τι συντηρούμε. Δεν θα γίνουμε άθυρμα της παγκοσμιοποίησης.
Δεν αποδέχομαι τους νεολογισμούς που κάποιοι, χωρίς γνώση στα διεθνή και στην ιστορία, χρησιμοποίησαν ως αριβίστες και τυχάρπαστοι και τσαρλατάνοι της αλλαγής, όρους κενούς και καινοφανείς, για να κάνουν την τύχη τους. Αυτό που προέχει είναι να τηρούμε την αυθεντικότητά μας και να εμμένουμε στον τίμιο αυτοπροσδιορισμό μας. Που δεν είναι «τί δεν είμαστε» αλλά «τί είμαστε». Να αποκρούουμε τους ύπουλους και συκοφαντικούς ετεροπροσδιορισμούς. Και προπαντός να μην είμαστε «απολιτίκ», δηλαδή, χωρίς ταυτότητα και ιδεολογία. Είναι ό,τι χειρότερο. Έχουμε ταυτότητα, ιστορία και προσφορά στην πατρίδα και στον λαό για τα οποία είμαστε υπερήφανοι. Αποδέχομαι τη Νέα Δημοκρατία που υπηρετεί αξίες, όπως πατριωτισμός, δημοκρατικότητα, καλές και δίκαιες οικονομικές προτάσεις, εντιμότητα, νοικοκυροσύνη και κουλτούρα Ελληνοχριστιανική. Οχι κόπιες ρητορικής και παραλλαγές που βολεύουν τους κατά καιρούς νεοδημοκρατικούς «επιβήτορες». Αλλο ιδεολογία και άλλο «παρεολογία», τα μέλη της οποίας οργανώνουν «ρεσάλτα», πρέπει να τους πει κανείς.
Εχω έξι σημεία των ιδεολογικών αρχών του 1974 επί Κωνσταντίνου Καραμανλή. Σήμερα τα ξαναγράφω, τα ξαναϋπογράφω. Ορκίζομαι πάνω σε αυτά. Πίστη στην ιδέα του Έθνους, πίστη στην κοινοβουλευτική δημοκρατία, πίστη στην ελεύθερη δημοκρατική οικονομία με ορθολογικό παρεμβατισμό, πίστη στην κοινωνική δικαιοσύνη, πίστη στις πολιτιστικές δυνατότητες της χώρας και τέλος πίστη στην ειρηνική συμβίωση των λαών και στον ευρωπαϊκό μας προσανατολισμό. Αυτές είναι οι ιδεολογικές αρχές της Νέας Δημοκρατίας. Δεν αλλάζω ούτε συλλαβή. Κάνω τις αναφορές και τις προσαρμογές στη σημερινή πραγματικότητα αλλά ο βολβός είναι αυτός.
Αλλωστε για την μετονομασία με χρήση της λέξης Ελλάδα ή μετάλλαξη του κόμματος υπάρχουν και οιονεί Συνταγματικά κωλύματα, τα οποία δεν παραβλέπονται.
πηγη:troktiko.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου