Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Νέα καταγγελία για τον ερωτύλο Ντομινίκ..(.Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΕΙΣΑΙ ?)



Σαν τα μανιτάρια ξεφυτρώνουν οι καταγγελίες για τον πρώην ισχυρό άνδρα του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος Καν, ο οποίος είχε αδυναμία στο ωραίο φύλο.


Αυτή τη φορά, μία Ιταλίδα δημοσιοποίησε ένα περιστατικό με πρωταγωνιστή τον «Μonsieur Dominic».
«Με έσπρωξε βίαια προς τον τοίχο και αποπειράθηκε να με φιλήσει», δήλωσε η δημοφιλής παρουσιάστρια του ιταλικού ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού La 7, Μίρτα Μερλίνο.

Η παρουσιάστρια της εκπομπής «L'aria che tira», μιλώντας σε συνέντευξη αποκάλυψε ότι τη δεκαετία του 1990 και όσο ήταν υπουργός Οικονομίας ο Στρος Καν, προσπάθησε να την προσεγγίσει ερωτικά σε ένα ξενοδοχείο στο Νταβός.



«Μου έδωσε ραντεβού στο μπαρ του ξενοδοχείου του στο Νταβός. Έφτασα με τον κάμεραμαν και λίγο αργότερα έλαβα ένα ασημένιο πιατάκι στο οποίο υπήρχε ένα σημείωμα που έγραφε ότι ο υπουργός με περίμενε στη σουίτα του. Ανέβηκα με τον κάμεραμαν, χτύπησα την πόρτα και ο Στρος Καν μου άνοιξε φορώντας ρόμπα», εξήγησε η Μερλίνο.

Στη συνέχεια δήλωσε πως ο Στρος Καν της ζήτησε να μείνει έξω από τη σουίτα ο κάμεραμαν ώστε να κανονίσουν τους όρους της συνέντευξης.

«Κάθισα στην πολυθρόνα και μου πρόσφερε ένα ποτήρι σαμπάνια μιλώντας μου για άσχετα πράγματα από τη συνέντευξη. Τότε του θύμισα ότι έπρεπε να αρχίσουμε τη συνέντευξη και πως έπρεπε να καλέσω τον κάμεραμαν. Εκείνος ξεκίνησε τότε χωρίς φραγμούς να με φλερτάρει έντονα, λέγοντάς μου ότι λατρεύει τις δημοσιογράφους».

πηγηzougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου