Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Προεόρτια με την Αστυνομία στη... Λουκιανού



Λίγη ώρα πριν από τη γιορτή του Δημήτρη Κολλάτου έξω από το σπίτι του και η αστυνομία έκανε εκ νέου την εμφάνισή της, αμέσως μόλις ο γνωστός σκηνοθέτης ανήρτησε τα επίμαχα πανό με αναφορές στη Μέρκελ και τον Χίτλερ.


Η zougla.gr βρίσκεται στο σημείο και συνάντησε από κοντά τον Δημήτρη Κολλάτο ο οποίος ανέφερε ότι αρχικά η αστυνομία αρκέστηκε στην... καταγραφή του συμβάντος και βεβαίως δεν προχώρησε στην προσαγωγή του, αφού υπάρχει σχετική δικαστική απόφαση που το απαγορεύει αυτό.

Ωστόσο, στους γύρω δρόμους παραμένει ισχυρή αστυνομική δύναμη...







Ο Δημήτρης Κολλάτος προσκαλεί όλο τον κόσμο (ακόμη και τον... Γερμανό πρέσβη) να βρεθεί στις 21:00 στη Λουκιανού 8Α στο Κολωνάκι.

Η ανακοίνωσή του:

«Την Πέμπτη το βράδυ στις 21.00μ.μ θα ανεβάσω ξανά στο σπίτι μου τα δύο πανό που είχα ανεβάσει και η αστυνομία, επειδή ενοχλήθηκε η Γερμανική Πρεσβεία, με συνέλαβε και χωρίς την έγκρισή μου τα κατέβασε μπαίνοντας σπίτι μου. Δικάστηκα και αθωώθηκα. Η απόφαση της Δικαιοσύνης είναι κόλαφος για την αστυνομική αυθαιρεσία. Το Δημόσιο καταδικάστηκε να πληρώσει τα έξοδα της δίκης και η αστυνομία υποχρεώθηκε να μου επιστρέψει τα πανό. Για την ανάρτηση των πανό την Πέμπτη το βράδυ καλώ όλους τους φίλους μου, όλους αυτούς που μου συμπαραστάθηκαν στις δύο συλλήψεις, να γιορτάσουμε. Θα είναι κοντά μας πολύ καλοί τραγουδιστές και θα προβάλω απόσπασμα από την καινούργια μου ταινία "Η εκτέλεση του Διόνυσου". Είναι μια μικρή νίκη απέναντι σ' όλους αυτούς που πιστεύουνε ότι μπορούν να μπαίνουν σπίτι μας και να ασεβούν στους νόμους. Τα πανό θα μείνουνε αναρτημένα όλο το καλοκαίρι, να τα βλέπει ο Γερμανός Πρέσβης και οι Γερμανοί που θα πηγαίνουν στην Πρεσβεία. Δεν ξεχάσαμε τα Γερμανικά εγκλήματα ούτε τα χρέη των Γερμανών προς την Ελλάδα».

πηγη:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου