Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Σοκάρει ο δολοφόνος του Σεργιανόπουλου: "Ήρθε με μαχαίρι και μου ζήτησε να...


Σοκάρει ο δολοφόνος του Σεργιανόπουλου: "Ήρθε με μαχαίρι και μου ζήτησε να...

Πέντε χρόνια μετά τη στυγερή δολοφονία του ηθοποιού Νίκου Σεριανόπουλου, που...
καθήλωσε το πανελλήνιο, η δίκη του Γεωργιανού δολοφόνου του, συνεχίζεται σήμερα, αν και είχε αναβληθεί για τις 21 Μαϊου.




Σήμερα, από την αίθουσα του εφετείου Αθηνών, ο Γεωργιανός, με απόλυτη ψυχαραιμία, επανέλαβε, όσα είχε πει και στο παρελθόν, σχετικά με τον τρόπο με τον οποία έδωσε τέλος στη ζωή του άτυχου ηθοποιού.

«Ήρθε μπροστά μου, ενώ είχα τα μάτια κλειστά …και με την απειλή μαχαιριού μου ζήτησε να του πάρω π@π@» είπε και πρόσθεσε «φοβήθηκα, θύμωσα, θόλωσα. Μετά δεν θυμάμαι τι έγινε ακριβώς … Τον σκότωσα…Από ένστικτο άμυνας λειτούργησα έτσι. Ίσως τον χτύπησα. Μπορεί να σας φαίνεται εύκολο αλλά εγώ βασανίζομαι… Δεν είμαι δολοφόνος. . Δεν ήξερα αν ήθελε να με γ@μ@σ@ι ή να με σκοτώσει… Είμαι ένας απλός άνθρωπος, οικογενειάρχης. Αν μπορούσα να γυρίσω τον χρόνο πίσω θα το έκανα» είπε Νταβίντ Μουρτχικνέλι.

αAρνήθηκε ότι εκδιδόταν στις διάφορες πλατείες, ενώ επέμεινε, ότι δεν είχε συναντήσει ξανά τον ηθοποιό, παρόλο που οι μάρτυρες ισχυρίζονται το αντίθετο. Στη συνέχεια ξεκαθάρισε«δεν είμαι π@υστ@ς!»

«Όποια και να είναι η απόφαση του δικαστηρίου…. εγώ αισθάνομαι ένοχος, γιατί αφαίρεσα μια ζωή» είπε στην αρχή της απολογίας του ο Νταβίντ Μουρτχικνέλι, ο οποίος επιμένει ωστόσο, πως ο άτυχος ηθοποιός τον απείλησε πρώτος, προκαλώντας την οργή του.

Ο δικηγόρος του Νίκου Σεργιανόπουλου, Αλέξης Στεφανάκης, δήλωσε λίγο μετά την πρώτη αναβολή της δίκης : «Μιλάμε για άνθρωπο απόλυτα συναισθηματικό, πολύ τρυφερό που αποκλείεται να έχει κάνει πράξη βίας»

Αντίθετα, η πλευρά του Γεωργιανού υποστήριξε στο δικαστήριο, ότι ο ηθοποιός με την συμπεριφορά του προκάλεσε την οργή του θύτη, που θεώρησε ότι θίχτηκε σε προσωπικό επίπεδο γι’ αυτό αντέδρασε ακραία.

Ο δικηγόρος του κατηγορουμένου, Δημήτρης Γκαβέλας είπε: «ο Σεργιανόπουλος είχε διπλή ζωή, άλλη ζωή φαινόταν έξω και άλλη ήταν η προσωπική του ζωή».

Η πλευρά του Γεωργιανού υποστηρίζει, ότι με βάση τα ιατροδικαστικά ευρήματα στο σώμα του Νίκου Σεργιανόπουλου, ο φόνος έγινε πολλές ώρες νωρίτερα από τις πρώτες εκτιμήσεις.

Εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Γεωργιανός, αμέσως μετά την δολοφονία είχε την ψυχραιμία φεύγοντας να αρπάξει το λάπτοπ, χρήματα αλλά και το κινητό του Νίκου Σεργιανόπουλου.
thestival
 



Πηγή
araxtoi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου