Κυριακή 19 Μαΐου 2013

"Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα"


Η ταβέρνα καταστράφηκε ολοσχερώς. Το Πνευματικό Κέντρο του ναού υπέστη σοβαρές ζημιές, καθώς και τα παρακείμενα κτίρια ή οχήματα.


Συγκλονίζει η μαρτυρία του κ. Γιώργου, το σπίτι του οποίου βρίσκεται σε απόσταση πέντε μέτρων από το σημείο της έκρηξης:  «Ήμουν ξύπνιος μέσα στο σπίτι, μαζί με τα εγγόνια μου και την νύφη μου που κοιμόντουσαν, ώσπου άκουσα θόρυβο και πετάχτηκα. Τα μωρά ξύπνησαν αλαφιασμένα. Ο εσωτερικός χώρος γέμισε καπνούς και σκόνη. Τα τζάμια έσπασαν και η κεντρική πόρτα φράκαρε με αποτέλεσμα να βγω έξω με δυσκολία. Το σπίτι μου έχει υποστεί σοβαρές υλικές ζημιές. Δεν έχω παράθυρα και πόρτες, το σπίτι μου έγινε καλοκαιρινό. Κανείς δεν μπορεί να μας πει με βεβαιότητα τι ακριβώς συνέβη».
ΠΗΓΗ:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου