Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

"Δεν μπορώ χωρίς ρεπορτάζ"



Η Σίσσυ Χρηστίδου, διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της και σύμφωνα με δημοσιεύματα περιμένει και πάλι αγόρι.


Η ίδια μίλησε για το κατά πόσο ήταν δική της επιλογή να απέχει και φέτος από τα τηλεοπτικά δρώμενα.

«Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Αν έλεγα ότι δεν ήθελα να δουλέψω, θα ήταν ψέματα. Ό,τι μου προτάθηκε δεν με γέμιζε, δεν πληρούσε τις δικές μου προϋποθέσεις και γι’ αυτό προτίμησα να μην κάνω κάτι» τόνισε στο TV Glam. 

Όσο για το πόσο της λείπει η τηλεόραση είπε: «Δεν έχω προλάβει ακόμα, είμαι εκτός περίπου ένα χρόνο. Είμαι σίγουρη όμως ότι θα μου συμβεί. Ξέρεις είναι δύσκολο, όταν συνηθίζεις σε αυτούς τους ρυθμούς, να μένεις σπίτι. Ας ελπίσω ότι θα επιστρέψω σύντομα για να μην προλάβει να μου λείψει».

Τέλος ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει το «μικρόβιο» της προβολής αλλά της δουλειάς:

«Έχω όμως το "μικρόβιο" της δουλειάς. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα κάνω κάποιο άλλο επάγγελμα. Προσοχή! Δεν λέω ότι δεν μπορώ χωρίς τηλεόραση, λέω ότι δεν μπορώ χωρίς ρεπορτάζ».

ΠΗΓΗ:tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου