Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Οι ηθοποιοί δεν είναι εισοδηματίες



Ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες, που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια και ειδικά για το 2007, όταν του «έπεσαν» όλα τα δυσάρεστα μαζί. 


«Έχω ζήσει το δικό μου μερίδιο απογοητεύσεων και προσωπικών αποτυχιών. Το, 2007, για παράδειγμα ήταν για μένα πολύ δύσκολο. Χώρισα, ο τηλεοπτικός "Γιούγκερμαν", που έπαιζα ήταν η αποτυχία της χρονιάς και σταμάτησε να προβάλλεται και έβαλα “λουκέτο” στο θέατρο “Χώρα”. Βίωσα μια γκάμα συναισθημάτων. Ήταν μια δική μου απόλυτη προσωπική τρικυμία» δήλωσε στην εφημερίδα Real. 

Και όμως ο γνωστός ηθοποιός πάτησε ξανά στα πόδια του: 

«Το “Χώρα” ήταν ένα όραμα ζωής για μένα και τον παιδικό μου φίλο, παραγωγό και συνέταιρο Γιώργο Λυκιαρδόπουλο. Οικονομικά ζημιώθηκα απίστευτα, βέβαια, δεν είδα και κανέναν καλλιτέχνη που να έφτιαξε μια εστία πολιτισμού και να βγήκε κερδισμένος. Το ίδιο συνέβη και σε μένα. Επενδύσαμε με τον Λυκιαρδόπουλο πολλά χρήματα, τα οποία δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε πίσω, πληρώνοντας μέχρι σήμερα. Δεν το μετάνιωσα, όμως, υλοποίησα μια επιθυμία μου. Δεν έπαιξα τα χρήματα μου στο τζόγο, ούτε τα έφαγα στον ποδόγυρο. Εγώ ζούσα από τη δουλειά μου και θα συνεχίσω να ζω από αυτήν. Δεν έχω δικαίωμα να απέχω. Δεν είμαστε εισοδηματίες οι ηθοποιοί. Κατά καιρούς, στο παρελθόν, έχουμε πληρωθεί καλά για τις δουλειές μας και αυτό είναι μια πραγματικότητα. Η αλήθεια, όμως, είναι ότι είμαστε άνθρωποι που εργάζονται πολύ σκληρά». 

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος 

ΠΗΓΗ:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου